17 Mart 2008

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM............

Yine özlettim galba:)ama burdayım şimdi ve bugün benim doğum günüm.aslında kutlama tarzı şeyleri sevmiyorum pek arkadaşlarıma yapıyorum ailemede ama kendime gelince duruyorum bir doğdum işte nolcak ki :)biraz garip bi kişiliğim var galba aslında herşeye rağmen arayıp sormaları sevildiğini hissetmek güzel.bu arada balık burcunun verdiği artıları ve eksileri yaşıyorum tabi ki duygusallık başta olmak üzere.sizleri özledim ben yaw:)tarifi kısa zamanda ekleyeceğim bol çikolatalı bir pasta oldu içi sadece çikolatdan oluşuyo yerken çikolata komasına girceğimi sandım.çikolata dünyası olmuş bu pasta.daha gösterişli bişey yapmak istemedim tadı önemli olan görüntüde iyi olmalı ama tat başta gelir,herkes sevdi bu pastacığı ben doğdum pastacı oldum :)


en kısa sürede tarifi yazacağım dünya işi bitmiyor ki :)

20 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Yani tam benlikk olmuş bu pasta Senacımmm..Hepiciğini yesemde komaya girmem valla, bünyem alışıktırda biraz :)))) Gerçi şimdi bişi yiyemiyorum ya recüüüm dolayısıyla :(((
Ellerine sağlık hayatım, doğum gününüde kutluyorum, iyiki doğmuşsun güzel arkadaşımmm...
Öpüyorum seni...

pastacı cafe dedi ki...

beğenmene sevindim feyzacım rejimdesin demekk hımm ama benim pastamda kalori yok kii:)tadına bak hiç diyse:)bende öpüyorum canım arkadaşım seni

Adsız dedi ki...

pastacımmmm....cafecimmmmm...doğum günün kutlu ooolsuuuunnnn......:)))

pastacım nerelerdesin özledik seni ve nefis pasta tariflerini...

Pasta çok nefis görünüyor, acilen tarifinide istiyorum, yapıp tadına bakmam lazım dimi.....

sevgiler canım.....

Adsız dedi ki...

pastacıcafecim doğum günün kutlu olsun canım, nice böyle bol pastalı dogum günlerine inşallah....

Ellerine sağlık pasta enfes görünüyor doğrusu....

sevgiler....

Disalce dedi ki...

canım valla bende bu sabah uğradım sana.....tarif yoktu o zaman.....

iyiki doğdun.....tabiii ben seni geçtim hihi....

iyiki seni tanımışız.......hayatın boyunca mutluluklar....

bende aslında kutlamaları pek sevmiyorum...arkadaşlar süpriz yaptılar....önceden sakın yapmayın diyorum ama dinlemiyorlar......

neyse kendileri kaşındı....

öptüm canım arkadaşım....balıkım....

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nice nice mutlu yaslara :)) iyi ki dogdun :))

Yaren dedi ki...

Canim öncelikle dogum günün kutlu olsun ve sana uzunbir ömürün icinde tüm güzellikleri diliyorum.Iyiki varsin aramizda canim.Pastan süper olmus,sahane görünüyor,tam dogum günü pastasi olmus canim.Ellerine saglik.Ee dogum günün varsa ,benimde sana bir kücük süprizim var.Neymi? o zaman bu aresi tikla ver gör ayyachat.blogspot.com burasi blogcu bayanlar icin kahvemiz:)Süprizimde burda canim.SEvgiyle kal,öptüm seni dogum günü cocugu:))))

Adsız dedi ki...

iyki doğdun senaaaaaaa doğum günün kutlu olsun canım nice mutlu sağlıklı sevdiklerinle uzun ömürler dilerim canım ya bu pasta mımmmmmmmm nefis gözüküyorr bende hani tatlı ya pastaya dayanamam ellerine sağlıkla yetiyenim sevgiyle kal canımm

Eya dedi ki...

Sevgili Sena...nice mutlu senelr diliyorum.Bol tarifli güzel günlere hepbirlikte.Sevgiler

zehra

pastacı cafe dedi ki...

hepinize çok teşekkür ediyorum iyi varsınız en güzel doğum günü hediyelereim sizlersiniz unutmayın.hep var olun emi:)

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Senammm, kandilin mübarek olsun...Allah'ım hepimizin dualarını ve ibadetlerini kabul etsin inşallah,
Öpüyorum...

pastacı cafe dedi ki...

bende kandilini kutluyorum canım feyzacım hepinizin.

Disalce dedi ki...

canım arkadaşım kandilin mübarek olsun.....

hayırlısı ile geçirmen dileğimle...

Yaren dedi ki...

Canim seninde kandilin kutlu olsun,tüm dualarin kabul olsun.Senacim sen süprizimi gördünmü,senin icin hazirladigim???Sevgiyle kal canim.

Adsız dedi ki...

Mevlid kandiliniz mubarek olsun....
Bu gece yapılan dualarımızı Allahım kabul etsin inşallah...

Adsız dedi ki...

Mevlid kandiliniz mubarek olsun....
Bu gece yapılan dualarımızı Allahım kabul etsin inşallah...

pastacı cafe dedi ki...

aycam tugcem teşekkürler kabul olur umarım.yarenim yeni gördüm bayıldım tek kelimeyle süpersin sana çok teşekkür ederim çok mutlu oldum canım yarenim benim:)en güzel hediyemm

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım geçmiş doğumgünün kutlu olsun
vee geçmiş mevlid kandilin mübarek olsun

sıcacık yorumun içinde çoook teşekkür ederim

sevgiyle kal

pastacı cafe dedi ki...

dilekçim çok teşekkürler sağol canım güzel yorumun için bende kutlarım kandilini.

NiNo dedi ki...

canimmmmmmmmm esimle ayni gun dogmusunuz :) nice mutlu saglikli uzun omurler dilerim bole ozletip durma ama olmuyo bak :)