25 Şubat 2008

sobe...sobe...sobelenmişim



merhabalar..ben geldim bu sefer tarif falan yok sewgili ayçacığım http://www.gecfeneri.blogspot.com/ beni sobelemiş çok teşekkürler ayçacığım doğrusu sobelenmek birtür oyun gibi benim için çok eğlenceli bir hal almışdurumda:)biraz geç kaldım biliyorum kusura bakmayın daha fazla uzatmadan cevapları yazıyorum:)

not:en sevdiğim renk mor olduğundan mor yazıcam sizlere.

1-Masaüstüm de yukarda gördüğünüz bebişler var onlar benim canlarım kuzenlerim olmaktalar ikizler sevde ve sare onları çok seviyorum buyüzden masaüstümde onlar var:)

2-yapmak isteyipte yapamadıklarım:şimdi derin bir iç çektim:(yapamadığım ve çok istediğim şeylerin başında birinci sırada gelen şey 1-pastacı cafemi istediğim gibi yapamadım.2-boğaz manzaralı içini kendim zevkime göre döşediğim kocaman bir akvaryumumun olduğu birevim olsun istedim öyle bir ev yapmak isterdim kendimce.3-kendime ait bir pastacı cafem olsun orda herkes pastalırımdan yesin içsin şirin tatlı sevimli bir cafem olsun isterdim hala istiyorum ama bu hayalim pek olmuyacak gibi değil olur belki birgün:)aslında daha isteyipte yapamadığım birsürü hayallerim düşlerim var ama bukadar yazayım ben:)

3-hayatta en keyif aldığım şeyler;1-eminönü geldi bak hemen aklıma eminönünden fermoya girmek ordan birsürü pasta malzemesi almak bakmak saatlerce dolaşsam yorulmam oralarda:)sonra kahve dünyası varya hemen yanında orda bir güzel oturup kahveleri yudumlamak yanında çikolatayla:)ve kuşlara yem atmak oralarda gezinmek sonra eve gelipte aldıklarımı seyretmek çok başka bişey ya özledim oraları ben:)2-pasta yapmak mutfakta zaman geçirmek kendimle yalnız ken vakit geçirmeyi kendime aktivite yaptırmayı seviyorum.blogları dolaşmak ona buna arkadaşlara yorum yazamk tarif denemek.kendime bişey ısmarlamak.bazen arkadaşlarla konuşmak.slow,rock müzik dinlemek.kitap okumak çok keyif alıyorum beni dinlendiriyor.yazı yazmak,öyle sesizce oturmak bişey yapmadan bazen çok iyi oluyor tavsiye ederim:)yürüyüş yapmak amaaşırı soğukta değil:)sahilde iyi havada.aslın dakeyif aldığım çok şeyler var da aklıma gelmiyo.umarım okurken sıkılmazsınız.ayçam sağolsun beni uzaklara götürdü şöyle bir gezdim geldim sanki canım ayçam benim.bende sobelesem sobelesem kimi sobelesem?hımm http://nihanintarifleri.blogspot.com http://yarenle.blogspot.com vede http://meleginmarifetleri.blogspot.com daha önce sobelendiniz mi bu konuda?bilemiyorum ama isterseniz yazın cevaplarınızı bekliyorum:)

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Pastacıcafem nekadar şirin kuzenlerin var, Allah bağışlasın canım..
Bizimde ikiz oldugumuzu söylemişmiydik...:))

Sobe cevapların çok çoook güzel, dileklerinin en kısa zamanda gerçekleşmesini dilerim....
Sevgiyle kal canım...

Adsız dedi ki...

Senacım sobe cevaplarını ilgiyle okuduk canım, inşallah tüm arzuların gerçekleşir...

Pasta cafenin açılışına davetliyiz değilmi...

ikizlerin yanaklarından kocaman öpüyoruz...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben eminim sen bir gun o cok istedigin pastaci cafe'ni acacaksin :)) Kucak dolusu sevgiler :))

pastacı cafe dedi ki...

sayfamı açar açmaz birbirinden güzel neşeli yorumlarla keyiflendim doğrusu umarım tüm hayallerim gerçek olur:)sizlerinde gerçek olmasını diliyorum ayçacım biliyorum ikiz olduğunuzu geçen çözdüm olayı:)sizde bilebiliyorum ki çok tatlı iki kız kardeşsiniz kuzenlerim gibi tıpkı:)ve pastacı cafemi açarsam davetlisiniz en içten konuklarım olarak moonsun cum benim sende davetlisin tüm dostalr davetli açınca tabii:)hepinizi seviyorum kocaman öpüyorum sevgiler:)

meleginmarifetleri dedi ki...

Senacıııım.
beni sobelemene çok sevindim canım neden bilmem sobelenince insan hatırlandığını biliyor çok teşekkür ediyorum en kısa zamanda cevap yazacağım.
İnşallah isteklerin gerçekleşir seni öptüm hoşçakal

Yaren dedi ki...

CAnim cevaplarini okurken ,en altlara gelince ismimi görünce cok sasirdim:))Canim cok tesekürler cok naziksin.Bende seve seve kabul ediyorum ,daha önce cevaplayip cevaplamadigim hic önemli degil,ben senin icin 10 kerede cevaplarim arkadasim.Kendimi sansli hissetim,ama sende sanslisin.Sen Ayca gibi güzel yürekli birisi tarafindan sobelenmisin bende senin gibi güzel gönüllü bir tarafindan.Cok tesekür ederim.Insal dileklerin hepsi gercek olur.Ikizlerede bayildim,Allah nazardan esirgesin canim,coook tatlilar.Sevgiyle kal canim benim.

Feyza Fidan dedi ki...

Senacım, dilerim tüm isteklerin biran önce gerçekleşir..Kuzenlerinde harika, Allah bağışlasın..Kızımın adaşı Sare'yi ,Sevdayı vede tabiki seni öpüyorum..
Sevgiler...

pastacı cafe dedi ki...

sevindiğine mutlu ve menun oldum melekcim beni cevaplarını bekliyoruz:)

yarenim benim çok tatlısın inan bana çok sevindim benim için yazmana önemsenmek çok güzel:)sizler iyi varsınız.

feyzacım çok teşekkürler sağol canım tüm güzel dileklerin için.sareni öpüyorum bende:)

NiNo dedi ki...

canim en kisa zamanda cevaplayacagim benide unutmamis canim ya iopyorum

Adsız dedi ki...

Belki benzer bir ilanı daha öncede okudunuz, belki de okumadınız? Beki bu ilanı okumadan da çıkabilirsiniz. Ama

“DURUN” bu size, ev ortamında bir ek iş fırsatı sunmaktadır. Üstelik cuzi bir sermaye ile, risksiz ve hilesiz..!

Bu İŞ; Evinde internet bağlantılı bir bilgisayarı olan ve temel niteliklerde bunu kullanabilen herkesin (Memur, çalışan,

emekli, öğrenci, ev hanımı, yaşlısı ve genci, V.B) yapabileceği bir internet ticaretidir. Birebir kimseyle muhatap olmadan

ve tamamiyle evinizdeki huzurlu ortamda yapılabilecek bir iştir. Söz konusu İŞ ile ilgili daha detaylı bilgiyi; sitemizden

alabilirsiniz. sitemiz burada

Web Adresinde bulabilirsiniz. Lütfen Bu adreslerdeki Açıklama Metnini sabırla sonuna kadar okuyun ve eminim ki sizde

konuya vakıf olacaksınız. Saygılarımla…
mikailakgul@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ikizler çok tatlı maşallah
dileklerinin hepsi gerçekleşir inşallah canım cafe açmalısın bence çok iyi olur ve ilk müşterin ben olurum inşallah tabi gelebilirsem:) seni çok seviyorum canım arkadaşım sueda

Disalce dedi ki...

canım ne tatlı kuzenlerin...

bebeklerden en çok böyle yen doğmuş hallerini severim ben....

ayy canlarım benim....

inşallah dileklerin kabul olur...hayırlısıyla tabiki......

çok öptüm güzelim....

pastacı cafe dedi ki...

suedacım sağol açarım umarım hayırlısıyla :)disalim benim çok tatlılar dimi:) çok özledim onları bende yeni doğmuş bebekelri daha bi çok sewiyorummm:)sağol iyi dilekelrin için.

Yaren dedi ki...

Senacim sobeni cevapladim,sayfamda görebilirsin.Biraz gecikti kusura bakma,ilk önceki tarifimde yazmaya unutmustum:))Tekrar tesekürler sevgiyle kal canim,öptüm.

Moonish (moonsun) dedi ki...

8 Mart Dunya Kadinlar Gunu’nun kutlu olsun Senacim :))
...ama sen yine cok actin arayi, ozlediiiik yaff :((

Adsız dedi ki...

senacığım seni çook sewiyorum kuzum benim