19 Ocak 2008

ÇİKOLATALI MEYVELİ DEKORATİF PASTA VE BAŞIMA GELENLER:(


Bu pastayı ben yapmadım. aslında benim misafirlerimiz özel yaptığım kedidili bisküvisinden oluşan cevrelenmiş çikolatalı truflu bir pastaydı ama fotoğrafını çekemedik fotograf makinası sorun çıkardı telefonla çekmeye çalıştık olmadı çok kötü çıktı koymadım bende:(başıma gelenler bunlar ve daha bu gün yaptığım bir doğum günü sipariş pastasını da çekemedim acil fotoğraf makinası almam lazım yoksa ben çıldırıcam bu şekilde:(oysa her iki pastamda çok fotojenikti bayıldım tatlarına ve görüntülerine,bu pasta gelince bu kuzenim mustafaya ağit bir pasta. ilk görüşte inanamadım onun yaptığına, gerçekten mi feci güzel bu dedim bu çocukta iş var kimin kuzeni:)şimdi sizlere mustafamın pastasının tarifini yazıyorum:)en kısa sürede güzel mamalarla dönmek üzere sizleri çok özledim ama çok yoğunum dostlarımm.....


çikolatalı meyveli dekoratif pasta için gerekenler;

1 adet hazır pasta tabanı

1 paket hazır kakaolu puding

1 paket vanilyalı puding

bir miktar (süslemek için)yeşil incir kurusu,vişne şekerlemesi

80 gr bitter çikolata(üzerinin dekoru için)benmari olarak eritilecek

hazırlanışı;

kakaolu pudigi pakette yazan tarife göre pişirip kekin arasına döküyoruz.

vanilyalı pudingi aynı şekilde pişiriyoruz ve pastamızın tümünü bu pudingle sıvıyoruz.

üzerini erittiğimiz çikolatayla dekoratif şekiller vererek bir sıkma torbasıyla sıkıyoruz ve aralarına meyve şekerlemesi yerleştiriyoruz.

AFİYET OLSUN:)

29 yorum:

Adsız dedi ki...

Pastacı cafecim nerelerdesin artık merak etmeye başlamıştık...
Sayfana bir bakayım dedim nefis bir pastayla karşılaştım...:)))
Ellerine sağlık...
Mutlaka deneyeceğim.....
Sevgilerimizle canım...

pastacı cafe dedi ki...

işte geldim burdayımm:) ayçacım fırsat buldukça sizlerle olmaya çalışıyorum canım benim beğendiğine sevindim kuzenim yaptı bu onun eseri canım tarifte dolayısıyla ona ait onun ellerine sağlık ve beğenmene sevindim deneyince sonucu isterim hım:)

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcıımm,
Ne maharetli bir kuzenmiş senin kuzen ayoll :))) Harika valla ellerine sağlık..
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş şeker ellerinize sağlık asu

Yaren dedi ki...

CAnim bu pasta gercekten dekorativ,coook begendim.Böyle kuzen dostlar basina:)Keske benim kuzenlerde yapsa bunlardan.Ellerine saglik.Biz seni bekleriz canim,hiiic stres yapma ,herseyin hayirlisi olsun.Sevglerimi biraktim canim.

pastacı cafe dedi ki...

feyzacım öyle valla kime çektiyse artık:)
sueda canım sağal beğendin demek:)

haklısın yaren dekoratif bir pasta bu,beğendine çok sevindim senin beğenmen benim için çok ama çok önemli canım seni çok önemsiyor ve seviyorum canımın içi yarenim:)

Disalce dedi ki...

canım nerde bende böyle kuzen..ben yapıyım onlar yesin ...benden beklerler...

ama tebrikler yani...gerçekten çok güzel görünümlü bir pasta....

ellerine sağlık.....(kuzenin yani)

pastacı cafe dedi ki...

disalcim beğendine sevindim kimin kuzeni işte:)afiyet olsun yazasım geliyo ama o günlerde olur inş.öptüm canım seni.

NiNo dedi ki...

masallah canim kuzenine super olmus gercekten osledim seni ;)

pastacı cafe dedi ki...

ninom benim ya bende seni çok özledim,özletme kendini her daim görüşelim canım:)

Tijen dedi ki...

İnsanın "canım amcam" dediği birinin var olması ne güzel bir şey Sena. Sevginiz daim olsun.

pastacı cafe dedi ki...

sağol tijencim,bu yorum gece nin şu vakti beni nasıl mutlu etti anlatamam:)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba canim,
minik pizzalarimla ilgili güzel yorumun icin öncelikle tesekkürler ve hosgeldin sayfama demek istiyorum. Ay, cok resmi olmadim umarim, ben daha cok bana gelenleri bizzat kendim ziyaret ediyorum da ondan.

Mustafa'nin pastasina gelince, gercekten takdir ettim kuzenini, cünkü erkeklerin de böyle pasta-börek isleriyle ilgili olmasi cok güzel birsey bence, benim esim ama maalesef hic sevmez.

Tekrar görüsmek üzere canimcim, sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

pastacı cafe dedi ki...

merhaba kevsercim beğeniyle takipçisi olduğum blog dostlarımdan olduğunu belirtmek isterim öncelikle pizzalarının iltifata ihtiyacı yoktu ama ben yinede hoş bişelr yazmaya çalıştım işte:)sayamı ziyaretine çok mutlu oldum ve resmi olmadın olmada sevmem çok fazla resmilerii:)canım hoş geldin pastacı cafemize,tüm güzel dileklerini aynen saan iade ediyorum.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Sena'cığım,

Önce kuzenin Mustafa'yı tabii ki de onun öğretmeni olarak seni tebrik ederim canım.

Bloğunu gezdim, çok beğendim. Ama ben de senin gibi fotoğraf mağduru olduğum için seni çok iyi anlıyorum. Onca güzel pastalar, yemekler fotoğraflar nedeniyle güzel görünmediğinde benim de çok canım sıkılıyor. Ama öğrenmenin sonu yok, deyip çabalıyorum ben de.

Ellerine sağlık canım, yemeklerin çok güzeller.

Görüşmek üzere der sevgilerimi gönderirim.

Adsız dedi ki...

Canım benim çok tesekkur ederim güzel yorumların için.Ball kabagı ve yazar secimimiz ne hoş bir tesadüf.Ama unutamadığım ve iki kez okuduğum kitap'geri döneceksin'oldu.İyi hafta sonları

pastacı cafe dedi ki...

ışılcım çok teşekkürler çok mutlu oldum sayfamı begenmene sevindim.bu arada için rahat olsun senin fotğrafların benimkinlerden bin kat güzel canım umarım şu fotaraflarımız daha güzel çıkar ve daha güzel tarfiler imza atarız.iyi haftasonları dilerim.

bal kabağım çok hoşuma giden bir blog ismin var ve tabiki de blogun zaten çok hoş:)yazar seçimimiz benide sevindirdi.iyi haftasonları canım öpüyorum kocaman:)

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel görünüyor. İlk fırsatta bende denemeyi isterim doğrusu.
www.utkuveeceligunler.azbuz.com

pastacı cafe dedi ki...

sağol canım teşekkürler beğendine sevindim:)

NiNo dedi ki...

canim www.pastamalzemeleri.com dan aldim uye olupp siparis veriyorsun adrese gonderiyorlar :)

Adsız dedi ki...

Pastacı cafem sobeeeee...:))
Katılıp katılmamakta karar tamamen sizin ısrar yok...:)))
Sevgiler...

Yaren dedi ki...

Sevgililer günün kutlu olsun canim.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ellerinize saglık pasta çok güzel gözüküyor sevgililer gününüz kutlu olsun benide eklerseniz ugrarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

Pastacıcafecim sevgililer günü kutlu olsun...

pastacı cafe dedi ki...

tuğçecim soben için teşekkürler çok mutlu oldum tabi kide katılırım biraz geç oldu tatildeydik yeni döndük sayılır bide hasta olunca ben yazamadım bloguma:)

yarencim sevgililer günün seninde kutlu olsun ve mutlu geçsin canım öptüm kocaman.

rümeysa cım tabiki eklerim canım sevgililer günün kutlu olsun:)

tüm blog arkadaşlarımın sevgililer gününü kutlarım siz bu blogun ve sahibinin biricik sevgilisisiniz:)

pastacı cafe dedi ki...

tuğçecim soben için teşekkürler çok mutlu oldum tabi kide katılırım biraz geç oldu tatildeydik yeni döndük sayılır bide hasta olunca ben yazamadım bloguma:)

yarencim sevgililer günün seninde kutlu olsun ve mutlu geçsin canım öptüm kocaman.

rümeysa cım tabiki eklerim canım sevgililer günün kutlu olsun:)

tüm blog arkadaşlarımın sevgililer gününü kutlarım siz bu blogun ve sahibinin biricik sevgilisisiniz:)

Adsız dedi ki...

Pastacıcafecim sobe GÜNEŞ ÇİÇEĞİ n de adresi şöyle http://gecefeneri.blogspot.com Tugce sobeledi..cevaplarını merakla bekliyoruz...sevgiler..

Adsız dedi ki...

Pastacıcafem sobe ana sayfada 05/02/2008 tarihli yazımda, şöylede yapabiliriz, benim yorum başındaki ismimi tıkla 6 ıncı sıradaki yazı...
Merakla bekliyorum cevaplarını...sevgiler canım..

Yaren dedi ki...

Nerelerdesin canim benim,yeni tarifler bekliyoruz senden:))Haydi bizi bekletme artik,sevgiyle kal canim ,sana iyi pazarlar diliyorum.