10 Ocak 2008

YALANCI PROFİTEROL



Bugün kuzenim büşrayla(minikzuzular)bu görmüş olduğunuz,yalancının yalancısı profiterolü yaptık.niye yalancının yalancısı diye sorarsanız ,normalde bu yalancı profiterol kremşantiyle yapılıyormuş ama biz pastacı kreması kulandık onun yerine.ve çok hafif bir tatlı oldu.üzerine ise beze koyduk.ASLINDA GÖRÜNÜŞÜN PROFİTÖRELLE ALAKASI YOK BENCE AMA ADI BÖYLEYMİŞ.Siz kendinizce isimlendirirsiniz artık.

gerekli malzemeler:1 paket petibör(ben yarım koydum)pastacı kreması için:4 yumurta sarısı 1 çay bardağı(büyük)toz şeker 1 çay bardak(büyük)un 1 tatlı kaşığı nişasta vanilya 3 su bardağı süt hepsini soğukken tencerede alın ve pişirin.

çikolatalı sos:3 su bardağı su 1 çay bardağı un 1 yemek kaşığı kakao 1 paket vanilya 1 paket (40)gr bitter çikolatası.1 su bardağından daha az toz şeker.hepsini karıştırarak pişirin(çikolatayı en son kaynayınca ekleyin.

bir borcama kırıkladığınız bisküvileri yayın.daha sonra hazırladığınız pastacı kremasını ve ardından çikolata sosunu dökün.sogutun ve servise hazırlarken hindistan cevizi ve birtane beze koyun.

AFİYET OLSUN.

18 yorum:

hatice dedi ki...

Sevgili Sena, çok kolay bir tatlı, önemli olan da tadı, senin ve kuzeninin ellerine seğlık, sevgilier..
renkli salata da mükemmel görünüyor....

Adsız dedi ki...

Harika olmuş ben bu pastaya bayılıyorum, sık sık da yaparım, yalnız bizimkisi biraz daha değişik oluyor...
Bu sefer yaptıgımda sizin tarifi deneyeceğim...:))
Pastacı cafem ellerine sağlık....

Yaren dedi ki...

Cok harika görünüyor,bir dilim alsam hic de fena olmaz.Ellerine saglik canim,afiyetler olsun sizlere.

pastacı cafe dedi ki...

ewet haticecim çok kolay bir tatlı ve çok ta hafif bir lezzeti var.teşekkürler.

Tijen dedi ki...

Yeni şeyler yaratmak her zaman iyidir sevgili Sena! İnsanı mutlu eder, heyecanlandırır. Ellerinize sağlık.

NiNo dedi ki...

sekerim benim ellerine saglik ne guzel olmus afiyet seker bal olsun mucuks :D

Adsız dedi ki...

tadıda görüntüsü kadar güzel emin olabilirsiniz....

pastacı cafe dedi ki...

tijencim çok haklısın gerçekten bir nevi terapi gibi geliyor insana yeni şeyler keşfetmek.


ninom benim aslında sen çok daha tatlı ve farklısın tabikide:)tüm güzel dileklerin için kızararaktan teşekkürler aynılarından sanada:)


büşracım çok teşekkürler bu görüntüde senin de emeğin var canım benim.

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Sena,

Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim. Çok güzel lezzetler var sayfanda. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Nefis görünümlü harika bir pasta olmuş....
Ellerine sağlık canım....

hepsusluydum dedi ki...

merhaba..sayfama yorum bırakmışsınız hemen geri dönemedim size, üzgünüm..beğenmenize sevindim,teşekkürler..henüz acemi bir sayfam var ama sömestre tatilinde daha güzel süslü şeyler ekleyeceğim(suçlu değil)... iyi ki yanlış anlamışsınız tanışmış olduk..sevgiler..

pastacı cafe dedi ki...

betülcüm çok teşekürler sağol canım.........

tugce cim beğenmene sevindim canım

hepsusluydum bende seni tanudığıma çok sevindim bundan sonra görüşmek umuduyla....

busem dedi ki...

Tatlı çok güzel görünüyor. Renkli salatada muhteşem olmuş. Ellerinize sağlık. Hoşçakalın.

pastacı cafe dedi ki...

sağol busem cim teşekkürler canım.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok guzel gorunuyor, bu arada ilk defa duydum yalanci profiterol'u :))
Afiyet olsun :))

hdidem95 dedi ki...

merhaba canım çok güzel görünüyor hiç denemedim ama deneyeceklerim arasında yerini aldı:)) ellerine sağlık sevgiler

Disalce dedi ki...

bu pastaya yalancı diyen yalancı...baksana ne kadar gerçek..ne kadar güzel....

ellerine sağlık....bu son dilimmi...???alayımmı......

pastacı cafe dedi ki...

arkadaşlar,hepinize teşekkür ediyorum yorumlarınızdan dolayı
sevgili;moonsun yorumun için teşekkürler canım ilk defa dudun ama çok basit ve pratik hoş bir tat tavsiye ederim:)

didemcim sağol canım deneyeceğine memnun oldum sonucu bekliyorum:)

disalim benim çok sağol bana moral verdin şimdi bak:)bütün pastalarım senin canım çekinmeden alabilirsin tabii:)