18 Aralık 2007

iyiki doğdun annecim(pratik doğum günü pastası)

Sonunda blogumu güncelledim.çok huzursuz oluyorum ben bloguma bir satır olsun yazmayınca farkındayım daha diğer tarifleri yazmadım sırf resim doldu söz çıkmaz ayda yazarım:)şaka tabi çok yoğunum yoksa hep aklım gönlüm burda benimm.canım anneciğimin doğum gününü azkalsın unutuyodum ya bu pastayı mağlesef pastabanla yaptım.annem çok beğendiye tabi babam bayılarak yedi bunu.çok hafif ve fresh bir lezzet olduğundan bir dilim yetmiyor aman dikkat!!!neyseki içinde kalorisi bolcana olacak pek malzeme yok .sağlıkçıyız ya önemsiyoruz işte siz bana bakmayın damak zevkinize uyun ama sağlığınızıda koruyun.çok uzattım.ama çok özledim ben bloga yazmayı.bayramda yazamam diyede abartıyorum işte.

Acil pasta gerektiği yerde bu tarif kurtarıcınız olacaktır eminim tarife geçmeden önce belirteyim ki meyve miktarı çikolata parçacıklarını miktağrı dilediğiniz kadar ollur hatta siz bunu başka versiyondada yapabilirsiniz.ben evde ne varsa koydum diye bilirim.(annam benim sen daha iyilerine layıksın ama bu kızın çok yoğundu berdaha ki sefere daha iyisi söz.


MALZEMELER;
1 paket hazır kakaolu pastaban
1 paket dr.QEKER frambuzlı crem yogo(yogurtla hazırlanıyor)
1 su bardağı parça çikolata
1 kase vişne
1kase kiraz şekerlemesi
2 adet kivi
2 paket krem şanti
üzeri için :
kiraz şekerlemesi yeterli miktarda
tüm malzemeyi sırasıyla hazırlıyoruz.
krem şantiyi 2 su bardağı sütle çırpıyoruz.
crem yogoyu 2,5 çay bardağı yoğurt 2,5 çay bardağı sütle çırpıyoruz.
sırasıyla hepsini katlara yayıyoruz.üzerini kremşantiyle sıvayıp üzerini süslüyoruz.
AFİYET OLSUN.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

yoğurtlu olması hem çok farklı ve çokta pratik ve sağlıklı olmuş ellerinize sağlık derim:)başarılar.

Adsız dedi ki...

Harika bir pasta, ben şöyle büyük bir dilim alabilirmiyim, yanında limonatada isterim...)))

Ellerinize sağlık..Annenizin doğum günü kutlu olsun...

pastacı cafe dedi ki...

tabi ki ayça'cım nedemek bir dilim ne kadar istersen sen yeter ki iste tüm pastalar senin:)iyi bayramlar diliyorum canım sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun sevdiklerinizle ailenizle birlikte huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dileriz...

ayca ve tugce

NiNo dedi ki...

canim anneciginiun dogum gununu kutlarim saglikli uzun omurler dilerim nice guzel bayramlara tum sevdiklerimizle ins

Yaren dedi ki...

CAnim benim öncelikle annenin dogum gününü kutlar ve bir ömüür boyu beraberce saglikli sihatli huzurlu bir ömür gecirmenizi dilerim.Iyiki annelerimiz var,Allah onlari basimizdan eksik etmesin canim.Ayrica senin ve ailenin kurban bayramlarini kutlar ,herseyin gönlünüzce olmasini dilerim.Bende sali aksami anneme gittim percembe gec yaridi döndüm.Cifte bayram oluyor her ne kadar mesafemiz kisa olsada:),sEvgielrimi biraktim öptüm canim.

pastacı cafe dedi ki...

sağol ninocum çok teşekkürler bende sizin bayramınızı kutluyorum canım hayırlı bayramlar geçirmen dileğiyle.

pastacı cafe dedi ki...

haklısın yarencim annelerimiz en değerli varlığımız onlarsız asla..tüm güzel temennilerin için tşkler canım sen bitanesin unutma