27 Aralık 2007

meyvalı tartoletler


bu arşivden geçmiş zaman tarifimdi.nasıl olduysa yüklememişim bende şaşırdım nasıl olduğuna.tart hamuru nu özellikle hafif ve sağlıklı olsun diye katıyağ kullanmadan yağsız hazırladım tarifi en kısa sürede gireceğim.yoğunluk bir yana birde başka yorgunluklar eklendi buna anlayacağınız bayramdan bu yana YORGUN ve ÇAĞRESİZİM nedenin sakın sormayın sadece paylaşmak istedim.
tarif kısa sürede konulacaktır.(iyiki varsınız)
taban hamuru için:2 yumurta 4 kaşık toz şeker,sıvı vanilya 1tatlı kaşığı 5kaşık un,5 kaşık ılık su 1 tatlı kaşığı karbonat.hepsini 3 dk çırpın. ve tek kişilik tart kalıplarına boşaltın.25 dk 175 derecelik fırında pişirin.hazırladığınız pastacı kremasını burdan baka bilirsiniz.http://pastacicafe.blogspot.com/2007/12/kariik-meyveli-pasta.html ama bu pastacı kremasını sade olarak hazırladım siz dilerseniz çikolata ekleyebilirsiniz.üzerine ben frambuaz ve böğürtlen kivi muz allah ne verdiyse koydum siz neli isterseniz.afiyet olsun.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık ya valla azım sulandı:)

pastacı cafe dedi ki...

sağol sevdacım teşekürler canım

hdidem95 dedi ki...

merhaba tartoletler nefis olmuş ellerinize sağlık tarifini bekliyoruz sevgiler