28 Aralık 2007

bayrama özel hazırladığım truflarım, ve çikolatalı rulo pastamız

Bu pastayı dün arkadaşım bahara diye yaptım bahar iş görüşmesi uzyınca gelemedi ve pastadan yiyemedi:(bu aralar iştahım olmadığından ve biraz halsiz olduğumdan bende tadamadım ama yiyenler çok güzel olduğunu söylediler.

bol çikolatalı oldu ve keki fazla yumuşak değildi.birinci rulo deneyişimde olmadı diğerlerine sırf krema sürdüm ama bu denemem başarılıydı .tarif kısa vakitte eklenecektir:)))
malzemeler:4 yumurta 1 su bardağı toz şeker,1 su bardağı un 1 tatlı kaşığı karbonat.hepsi sırayla köpürtülecek.170 dercede yağlı kağıda dökülecek 20 dk pişirilip soğumaya bırakılacak(ama rulo yapılarak bekleyecek şekil alması açısından)
kreması için cremoleyi 2 su bardağı sütle çırpın ve eritilmiş bitter ekleyin (80 gr daha bol çikolata tadı oluyorda)sonra sütle ısladığınız pandispanya rulosunun içine yayın ve damla çikolatayı ekleyin.dışını kakaolu krema şantiyle sıvayın ve dilediğiniz gibi süsleyin.
afiyet olsun.



biliyorum bu tarif için geç kaldım bayramda bu truflardan bolca yaptım bayramın ,ilk günü ve 3. günü yaptım yani iki defa yaptım çükü çok beğenerek yenildi misafirlerin yüzündeki mutluluk beni de mutlu etmeye yetti tabi ki:)resim güzel çıkmadı biliyorum amaturuflar güzeldi önemli olanda bu bence.bu tarifi tabiki pastacı burcudan aldım ve 35 adet trufum oldu.ama fotoğraf makinamn azizliğine uğradım o hoş görüntüyü yakalayamadım .tam çekeyim dediğimde truflar sadece 6 adet kalmıştı:(bunla idare edin diyorum daha nice bayramlara ve truflara.geçmiş bayramınız kutlu olsun.


10 yorum:

Adsız dedi ki...

off canım nası çekti anlatamam yaa şimdi tarifte yok nası yapcam aynından bidene?

Adsız dedi ki...

Pastalar harika görünüyor canım..:))Bana pasta dendimi dayanamıyorum, nasılsa kilo sorunum yok, tarifleride yayınladığında yapacağımdan emin olabilirsin...:))
Ellerine sağlık...

pastacı cafe dedi ki...

ayaçam sen beceriklisin tabi yaparsın tarifleri en kısa vakitte koyacağım söz.bu arada pastayı çok sevmeme rağmen ve evde bolca yapılmasına ve yememe rağmen bende gayet formumdayım allaha şükür böyle devam ...

Adsız dedi ki...

Pastacı cafecim yeniyılın kutlu olsun canım...
Ailenle sevdiklerinle birlikte sağlıklı,huzurlu, mutluluk dolu bir yıl geçirmeni dilerim....

Güneş çiçeği sayfama linkini pastacı cafe olarak ekledim..

Disalce dedi ki...

valla lezzetli olduğu belli ...

ellerine sağlık...

iyi yıllar canım benim....

pastacı cafe dedi ki...

ayçacım seninde yeni yılın kutlu olsun mutlu yıllar geçirirsin umarım.bende seni ekleyeceğim en kısa zamanda sağol canım benim:)

pastacı cafe dedi ki...

disal cim yorum için teşekkürler mutu yıllar diliyorum:)

Adsız dedi ki...

Sobelendinizzzz...



Notcuk : katılıp katılmama size kalmış yani bir mecburiyet yok...:))

İlker Ergin dedi ki...

merhaba,öff ne güzel her yer pasta.Dünyada çikolata ve pastada dan daha güzel birşey varmı.Pasta yapmak bana da terapi gibi geliyor.Birde sonraki bulaşık olmasa.Ama neyse herşeye değer.Ellerine sağlık.Sevgiler...

pastacı cafe dedi ki...

her yer pasta bu söze bayıldımmm:)pasta diyince iştahım kabarıyor niye mi yemek için değilde benim ki heves bir aşk yaptık ça yapasım geliyor benim ve bılaşık ta spor niyetine su terapisi gibi düşünüyorum tavsiye ederim ilkercim:)