5 Ocak 2008

SOBELENDİMMM.......




Güneş çiçeğihttp://gecefeneri.blogspot.com/beni sobelemiş ilk defa bu oyuna katılacağımdan heyecanlıyım doğrusu.umarım okurken sıkılmazsınız geciktiğim için özür diliyorum ve daha fazla uzatmadan yazıma dönüyorum.....
1-blog yazmaya ilk defa ne zaman başladım?
blog yazmaya geçen sene 8 eylül cumartesi günü bir gece başladım:)
2-blog yazılarımın konusunun belli bir çizgide olmasına özen gösteriyormuyum?yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
aslında gösteriyorum çünkü adından da belli olduğu gibi bu bir pasta sitesi ve pastalar ve tatlılar olmalı bağzen sağlıklı bilgiler veriliyordu ama ben bilgileri diğer blogumda yayınlamaya karar verdim ve iki blog arasında geziyorum.
3-bloga yazı yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormuyum?ilk zamanlar evet diye bilirdim ama son zamalarda kesinlikle diyemem. çünkü bağzen bilgisayarda e-meil lerime bakıp çıkmak zorunda oluyorum ve aklım hep acaba yorum var mı acaba blogum ne durumda diye içim içimi yiyiyor:)
4-blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
kesinlikle hayır diye bilirim çünkü blog benim manevi ilacım bana terapi gibi gelen her açtığımda kendimi cafemde hissetmem bunlar bana zorunlu gelmediği gibi çok eğlenceli bir aktivite gibi geliyor en azından benim açımdan bu böyle beni zorlayan işi hayatta yapmam ve yapmak zorundaysam ve zorlanarak yapıyorsam o işte bamna fayda sağlamaz
5-blog yazmayı ne kadar sürdüreceğim?
insan istendiği ve sevildiği yerden gitmek istemez seviliyorsam takip ediliyorsam işe yarıyorsam eger güzel yorumlar ve arkadaşlar kazanıyorsam gitmem gidemem ama eğer ki tam tersi hor görülüp eziliyorsam tek kelime yorum alamıyorsam ozaman sürdüremem giderim bu tamamen ruh halime bağlı .şuan çok iyi dostlar edindim ve çok mutluyum.bende blog dostlarımdan http://yarenle.blogspot.com/ yarenim ve http://nihanintarifleri.blogspot.com/ninocuğumu sobeliyorum....

15 yorum:

NiNo dedi ki...

canim benim sagolasin benide unutmamissin :( ama varya 4 sobe beni bekliyor isin kotusu ben birde unutmusum bu sobeleri :((( sen beni sobeleyince aklima geldi iyimi su okul beni yidi bitirdi :( umarim senin sobeni unutmadan yazarim canim sagolasin opucukler gonderiyorum teeeeeee buralarda n ;)

pastacı cafe dedi ki...

ninocum benim,seni unuta blirmiyim hiç sen nezaman müsait olursan kabulumdür benim sen yeter ki hep yanımızda(kalbimizde ol bizim:)bende seni kocam öpüyorum iyi bile yetişiyorsun bu işlere...

Adsız dedi ki...

Ne kadar da hoş cevaplar bunlar pastacı cafecim...:)))
Samimi bir itirafta bulunayım mı...?
Sobeleri okuduktan sonra o sayfa bana daha canlı daha yakın geliyor nedense, sanki o blog sahibini yakından tanıyorum hissine kapılıyorum...:))
Canım arkadaşım nice keyifli yazılara.....
Kucak dolusu sevgiler.....

Disalce dedi ki...

canım cevapların çok güzel..

zannediyorumki çoğu sobe cevaplayanlar buna yakın cevaplar verecekler....

çünkü hepimiz bu düşüncelerle açtık...

öpüyorum...

pastacı cafe dedi ki...

ayçacım çok teşekürler canım bende aynen kendimi bloglar arası yakın hissediyorum canım umarım bu yakınlık hiç bozulmaz:)


sağol disalcim cevapları beğendine sevindim doğrusu yazarken bayağı bir düşünerek yazdım:)bloguma ve sizlere önem veriyorum çünkü pasta yapmayı ve sunmayı sununca iyi dilekler almayı çok seviyorumm:)

Adsız dedi ki...

Sevgili pastacı cafe, ben bu sobeleri seviyorum...:))
Hemde pastalara bayılıyorum, hem yapacam hem tadacam benim için mutluluk...:))
ayrıca senin bloguna geldimmi,bundan sonra kendimi pasta cafe de gibi hissedeceğim....:))
Sevgilerle canım...

Yaren dedi ki...

Canim benim bu gün farkettim,bir önceki tarife yorum gelmez sandigimdan kontrol etmemistim,kusura bakma cevap geciktiyse canim.Cok tesekür ederim beni sobeledigin icin:))) Ben bu sobee oyununu cok duydum,cok merak ettigim bir sey ,acaba nasil oluyor beni aydinlatirsan sevinirim.Elbetteki senin tarafindan sobeledígim icin cok sevindim canim benim.SEvgilerimi gönderdim.Iyi hafta sonu diliyorum.

pastacı cafe dedi ki...

burası seninde cafen sayılır tuğçecim mümkün olsada seninle şöyle beraberce mutfağa girip yapsakta yesek:)

pastacı cafe dedi ki...

yarencim bende ilk kez katıldım bu sobe işine benim yazdığım gibi önce soruları sonraysa cevapları içinden kopan duygularla yazı vericeksin:)bu arada siz olmasanız napcam ben canımmdan bir parçam gibisiniz yaa:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Merhaba, iade-i ziyaretine geldim ben :))
Bakiyorum Ayca ve Tugce de burdaymis:))
Ne guzel, dostumun dostu dostumdur oyleyse :))
Burda ne guzel seyler var, pastalar, kekler ...:) Ellerine saglik, ben yemek konusunda bu kadar becerikli olmadim hicbir zaman, o yuzden hayranlik duyuyorum yemek yapmayi sevenlere :))

Bana yazarsan cok sevinirim, bekleyecegim haberlerini, istedigin gibi, icinden gectigi gibi ne istersen yazabilirsin bana :)) Ben de sana mutlaka yazacagim :))
Sana kucak dolusu sevgiler gonderiyorum burdan :))

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Merhaba blogunuzu incelerken üzgünüm başlıklı yazınızı okudum.gerçekten bende üzüldüm.ama fazla ciddiye almayın lütfen.tanıştığımıza memnun oldum.bende sizi beklerim.tarifleriniz çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

Baharcicegi dedi ki...

Ziyaretiniz icin tesekkür ederim,güzel ve nefis tarifler var sayfanizda,elinize saglik.
Sicacik neseli bir hafta dilerim

Baharcicegi dedi ki...

Ziyaretiniz icin tesekkür ederim,güzel ve nefis tarifler var sayfanizda,elinize saglik.
Sicacik neseli bir hafta dilerim

meleginmarifetleri dedi ki...

selammm senacım ellerine sağlık blogun çok güzel pastalar harika hep ziyaretine gelmeye çelışacağım canım bana ziyaretin içinde çok teşekkür edrim hoşçakal

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

Sicacik cok icten bir sayfan var canim :)öpüldün ...
sevgilerimle
hasret