14 Aralık 2007

frambuazlı vanilyalı pasta

Bu pastamı haftasonu için hazırlamıştım.geçen hafta hafta sonu hazırladığım ve bu hafta yayınlaya bildim ancak ,bilenler bilirki moral durumlarından dolayı bu böyle oldu.framuaz ın o aromatik tadı ve vanilyanın muhteşem kokusu ve hafifliğiyle birleşince mükemmel bir tat oluştu.ama tarif daha sonra yayınlanacak çünkü çok yorgun ve yoğunum affedin:) bu pastamın tarifi daha önce yayınladığım meyveli pasta tarifinin aynısı sadece meyve olarak 500 gr frambuaz kullandım.http://pastacicafe.blogspot.com/2007/12/kariik-meyveli-pasta.html burdanda okuyup ulaşa bilirsiniz.afiyet olsun tavsiye derim çok süper tatta bir pasta oluyor.

patlamış mısırın karemelli cazibesi.... (bu iştah kabartan görsel şölen mısırları karemelle süsledik tatlandırdık.)gece nin vaz geçilmezi sinema ve tv seyrederken veya arkadaş sohpetlerinde süperr;)alternatif bir tat,dene ve tat.
1 çaybardağı mısır
2 çorba kaşığı sıvı yağ(zeytin yağı kullandım)
yağ kızınca içine mısırları atıp patlatın sallayarak.
daha sonra servis için kaplara alın ve 4 çorba kaşığı şekeri 12 çorba kaşığı suyu tavada eritin karamelize edin ve üzerne paylaştırın daha sonra şekerlemeyle dekor edin.afiyet olsun.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık güzelim çok nefis gözüküyor.üzme tatlıcanınıııı:)

Yaren dedi ki...

Nefis görünüyor,her ikisinde güzel lezzetler,hic hayir diyemem :))Ellerine saglik canim iyi pazarlar.

Adsız dedi ki...

Karemelli patlamış mısır ilk defa duydum desem inanırmısınız..fakat çok hoşuma gitti mutlaka denemem lazım..:))

Pasta tarifinizide bekliyorum pasta oldumu dayanamam....:))

İyi pazarlar dileriz..



Ayca ve Tugce

pastacı cafe dedi ki...

çok teşekkürler yaren ,beğendine memnun bir vaziyette:)))aynen bu şekil yazıyorum .tüm yayınladığıklarımı sana hediye ediyorum(sanal olsada)

pastacı cafe dedi ki...

ayca ve tuğçe tavsiye ederim çok farklı ama bir okadarda hoş bir lezzet bu bir yılbaşı aparatifi aslında evde sinema keyfinlede pek bi güzel olur.deneyince fikrini merak ederim yazarsan sevinirim .hepinize iyi bayramlar diliyorum:)

Lezzet Gemisi dedi ki...

ZİYARET VE O GÜZEL YORUMUN BENİ ÇOK MUTLU ETTİ. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM. PASTA DEYİNCE BENİM AKLIMA İLK ÖNCE FRAMBUAZLI PASTA GELİR. TATLIYLA MAYHOŞ KARIŞIMI O MÜTHİŞ LEZZET... EN ALÂ ÇİKOLATALI PASTAYA DEĞİŞMEM. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. ŞAHAANEE OLMUŞŞ. TEKRAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE, KEYİFLİ PAZARLAR DİLERİM.

pastacı cafe dedi ki...

sağol lezzet gemisi beğendine sevindim imkan olsada bir dilim uzatı versem sana mideniz bayram yapsa:)