13 Aralık 2007

üzgünüm bugün:(




Blogumu açtığımda karşımda duran 2 yorum yazısı beni ilk önce çok sevindirdi.Takip edilip önem senmek çok mutlu etti doğrusu.YORUMUN BİRİNİ AÇTIM VE OKURKEN ŞOK OLDUM.YORUM GERÇEKTEN ÇOK SEVİYESİZDİ.BU YÜZDEN YAYINLAMADIM VE İSİMSİZ OLDUĞU İÇİNDE CEVAPLAMADIM.AMA ŞUAN TARİF EKLEME ŞEVKİMİN KALMADIĞINDAN MAĞLESEF TARİF KOYAMIYORUM.DİĞER YORUM ÇOK GÜZELDİ ÇOK TEŞEKKÜRLER 'NİNO'.Bu arada bir şeyi belirtmek istiyorum fotoğraflarım güzel değil ama düzeltilecek ve bunu güzel biçimde söyleyenlere teşekkür ederim .elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum ben blogumu çok büyük umutlarla açtım üzücü yorumlara ağladım ama aldırmadım çünkü güzel yorum bırakan arkadaşlar çok sevindirdi beni bu yüzden bu blog a her yaptığım yeni tarifi eklemeye yönelirken elim çok defa blogu sil yazısına gidiyor kendimi zor tutuyorum.üzgünüm çok tarif var ama bu gün çok çok üzgünüm:(

4 yorum:

Yaren dedi ki...

Arkadasim,takma kafana.Sonucta lafini sözünü tartmadan konusan insan heryerde var.Eminim baska yerlerdede karsilasmisindir.Blog dünyadindada var malesef.Seni kizdiranlar icin degil seni takip edenler icin tariflerini yayinla.SEfkinde hic kirilmasin.Üstelik resimsiz bir cok tarifler var hatta kitaplar var.Yani sonucta tarif var ya o önemli.Üzülme ok :))

pastacı cafe dedi ki...

yaren bu yorum bana can suyu gibi bir etki yaptı çok teşekkürler sizler için bu yola devam...
(bu arada sayfanı ziyaret ettim ellerine sağlık hepsi nefis)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

güzel ziyaretinize çok sevindim:)
hiç ama hiç üzülmeyin...
maalesef kendini bilmeyen çok insan var,sizi kimsenin üzmesine izin vermeyin...benim de başıma geldi artık hiç dikkate bile almıyorum:)ellerinize sağlık herşey nefis görünüyor...
sevgiler,öpücükler

pastacı cafe dedi ki...

sizler sayesinde üzüntüm kalmadı sayılır iyiki varsınız hep yanımda olmanızı diliyorum:)sizinde ziyaretiniz beni sevindirdi.