7 Aralık 2007

portakal soslu kek

portakal soslu kekimiz...

tarif kjısa zamanda eklenecektir:)sabırrr


içi boşlarımız(bezeler)vee anneciğimin özel olarak hazırladığısusamlı paris güzeli(tarif oktay ustanın kitabından yapıldı) annem oktay ustanın kitabında görmüş bu güzelleri yaptı çok lezzetli ve atıştırmalık oldu.tavsiye ederim.






elmalı vanilyalı acele keki aceleyle yaptığım sonutan memnun kaldığım hepinizinde bildiği bir kek türü,ağer denemek isterseniz daha öncekibeyaz çikolatalı kek tarifimden baka bilirsiniz bunda sos yok elma var.


sosisli,zeytinli,peynirli haşhaş taneli muffinler....ben bunlara bayılıyorum kahvaltıda süper gidiyor bir vtanesi doymanıza kafi geliyor çokta tok tutuyor.




6 yorum:

Adsız dedi ki...

bu aralar bir şeyler yazamıyorum ama yorumlarını okuyorum.civ civleri yapmaktan şimdilik vaz geçtim belki daha sonra yapap koyarim ok.

pastacı cafe dedi ki...

tamam canım

Yasemin dedi ki...

selam sena! sana iadei ziyaret yapayim dedim.. tariflerin belliki cok guzel ama resimler beni uzdu :( hicbisey anlasilmio desem yeridir.. eminim zamanla daha guzel olurlar :) o guzelim tariflerine yazik olmasin ;) gorusmek uzerrre!!

pastacı cafe dedi ki...

selam yasemin,haklısın resimler kötü:(çünkü fotoğraf makinam kötü en kısa sürede almayı planlasamda,arıyorum fotoğraf makinası en iyisini bulana kadar işte.görüşürüz.

NiNo dedi ki...

cok guzel olmus ellerine saglik

pastacı cafe dedi ki...

sağol nino teşekkürler beğendine sevindim.