18 Nisan 2008

şipşak pasta yapsak :)


ben arayı açıyorum dimi:(farkındayım affedin sizi ihmal ediyorum üzgünüm tarif yapıyorum çekiyorum yayınlayamıyorum arşiv tarif dolu en kısa zamanda doldurucam buraları ben :)tarifi uzun uzun yazmaya gerek yok acil durumlarda yaptığım gibi,markete gidilir pastataban alınır.http://pastacicafe.blogspot.com/2007/12/kariik-meyveli-pasta.html (burdaki pastanın pastacı kremasının aynı wersiyonu)pastacı kreması hazırlanır kremşanti hazırlanır çikolata parçaları ve muzlar küp doğranır hepsi aynı katta buluşurlar üzeri kremşantiyle kaplanır çikolata bukleleriyle süslenir ve buz dolabında bekletilip servis edilir.ben tadını bilemiyorum ama herkes bayıldık dedi eh dogrudur heralde:)afiyet olsun

7 yorum:

Yaren dedi ki...

Caniiim sen nerelerdesin,yapma b�yle seyler,uzatma arayi.Sayfana gelip gidiyorum ama senden hic ses yok:))Ama cok g�zel bir pastayla arayi kapatmisin.Pastan nerfis olmus,ellerine saglik canim benim.Artik daha bir aktiv g�rmek istiyorum seni,c�nk� bende seni cok �zledim.�p�yorum seni �canim benim,sevgiyle kal:)

Disalce dedi ki...

merhaba canikom...

herne kadar şip şak gibi görünsede bu pastalarda uğraş istiyor.....

ellerine sağlık...görüntüsü falan harika.....öptüm canım....

pastacı cafe dedi ki...

yarenim benim çok haklısın arayı uzatmıycam sen girdiğnde yeni bişey bul diye:)senisewiyrumm

disalcim benim pratik bi pasta diye şipşak oldu adı:)pastayapmak çokta kolay sayılmaz tebide eh işte bu kolay sayılıyor:)öptüm bende.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ellerine saglik sevgili Sena :)) ama arayi bir daha bu kadar acma :)) Kocaman opuyorum seni guzel yuzlu dostum :))

Tijen dedi ki...

Neydi bir tekerleme vardı;
....
açılmasın aralar...
Neydi sahi?

pastacı cafe dedi ki...

moonsuncum benim sen iste yeterki elimden geldi kadar arlıksız yazarm ben oydumu bitanesi :)

tijenim buralardaymıs çok sewindim bak şimdi ama mağlesef aklıma gelmedi anımsayamadm tekerlemeyi

pastacı cafe dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.