28 Kasım 2007

ÇİKOLATALI CHEESCAKE


Bütün kızlar toplandık bundan sonra tüm kızlar toplandık yapıcaz ee biz kızlar toplandık yaparızda ben bişeyler yapmazmıyım.Bu cheescake dolapta bekliyordu durdukça güzelleşiyorya tabii,kızlar geldi esma büşra...Üzerine döktüm sosunu ve süsledim meyvelerle kestim koca bir dilim kimse nin itirazı yok herkes hayatından memnun tabii.Ama durdukça lezzetine lezzet katmış kanatimce.(bu arada bu esmacığın fotoğraf makinasıyla çekildi ve tarihi yalnış dikkat yani:)Sosu kendim yapacaktım ama o gün daha bir sürü bişeyler yaptım için dr.Qetker ahududu sos kullandım.En kısa sürede bidaha yapmayı planlıyorum bu sefer sosuda ben yapıcam du bakalım ne zaman, yapıyım mi ki?hııııı





Son dilimi daha bir lezzetliydi sanki neden acaba???

Evet tarif diyorsunuz tarifi tabiki pastacı burcu dan

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık tarifi yazmamışsınız?

Adsız dedi ki...

tadı gercekten çok güzel ben önce yemekte tereddüt ettim çünkü içinde peynir var diye ama yedikçe yiyesi geliyo insanın.sena o civ civli tarifi tekrar gönderebilirmisin ben onu yanlışlıkla sılmışım cnm.ok.öptm

pastacı cafe dedi ki...

afiyet olsun canım benim ben yine yaparım sana...gönderirim sana ben tarifi ok:)