17 Temmuz 2008

bazen bazı şeyler olurda hayat istediğini vermez alır ya işte öyle birşey ...



Sevdigin şeylerden vazgeçip sevdiklerinden ayrı durmak istemesende böyle olması gerekiyorsa elinden gelen sadece karşıdan izlemektir.hayat hep istediğin gibi olmuyor ve bazen en sevdiğin o komedi filmini ağlaya ağlaya izleyebiliyorsun ve her yemek yapışında birşeyleri eksik koyup yine hıçkırıklarla ben bir beceriksizim diyorsun en olmayacak şeyleri bile isteyip en zor zamanlarda yalnızlığı içine bir nefes gibi çekiyorsun bazen hayat böyle oluyor ve siteni açamıyor tarif koyamıyor üzülüp bide bunun için ağlıyorsun o çok sevdiğim siteleri ve pasta yapmayı çok özlesemde yapsamda olmadı diğerek yayınlamaktan cayıyorum.afedin dostlarım biraz ara vericem ben sizler yinede beni ve bu pastacı cafenizi unutmayın olurmu??



dualarınızda benide unutmazsanız eger çok mutlu olurum yalnız değilim belkide sizler yanımda olmasanızda hissedebiliyorum birileri var oralarda...

her sabah güneş doğar yeterki açık olsun perdeler şebnem ferahın bu güzel şarkısının sözleriyle

şimdilik VEDA diyorum çünkü elveda demeyi sevmiyorum sadece kısa sürer umarım bu VeDamIz..








Hiç yorum yok: